DUJA HOTELS BODRUM (ex. KERVANSARAY BODRUM)

Bodrumas, Turkija

Elegantiškas hi-tech stiliaus viešbutis su daugybe link jūros besileidžiančių terasų. Erdvūs numeriai, puikus maitinimas. Iš numerių atsiveria nuostabus vaizdas į jūrą ir netoliese esančius kraštovaizdžius. Rekomenduojamas išrankiems klientams.

Orientacinis mažiausios kainos žmogui grafikas: Turkija, Antalijos regionas, 7n. , keliaujant 2 suaugusiems
Rezultatai pagal paiešką:
Viešbutis DUJA HOTELS BODRUM (ex. KERVANSARAY BODRUM) 5*,
Parinkome datą, kuria, mūsų turimais duomenimis, viešbutis turi mažiausią kainą.

Viešbučio vieta

Apie 23 km iki Milaso Bodrumo oro uosto, apie 208 km iki Izmiro oro uosto, apie 191 km iki Dalamano oro uosto, apie 10 km iki Bodrumo centro, apie 5 km iki Torbos gyvenvietės, ant jūros kanto.

Viešbutis

Viešbutis atidarytas 2019 metais, bendras plotas 87 000 m2.

Viešbutį sudaro pagrindinis 5-ių aukštų Hotel pastatas, 4-ių aukštų Club pastatas ir keturiasdešimt vienas 3-jų aukštų kotedžas (Villa).

92 hotel rooms tipo numeriai (5 iš jų pritaikyti asmenims su negalia, maks. 3 asm., 23-33 m2).

323 villa standard rooms tipo numeriai (maks. 3+1 asm., 28 m2).

54 club rooms tipo numeriai (maks. 2+1 asm., 24 m2).

Numeryje

• seifas numeryje, nemokamai
  • mini baras 2 (gaivieji gėrimai kasdien)
  • plaukų džiovintuvas: yra
  • oro kondicionierius: centrinis
  • grindys: kiliminė danga (Hotel), marmuras (Village), laminatas (Club)
  • vonia arba dušas
  • kavos/arbatos rinkinys
  • patalynės keitimas: 3 kartus per savaitę
  • internetas: Wi-Fi nemokamai
  • numerių tvarkymas: kasdien
  • televizorius: yra (yra rusiški kanalai)
  • balkonas/terasa (Hotel, Village)

Paplūdimys

• paplūdimio rankšluosčiai: nemokamai
  • paplūdimyje: skėčiai, gultai nemokamai
  • baras paplūdimyje: nemokamai
  • nuosavas

Viešbučio teritorijoje

• vandens kalneliai: 2
  • konferencijų salės: 3 (88-350 asm.)
  • prie baseino: skėčiai, gultai - nemokamai
  • skalbykla už papildomą mokestį
  • uždari baseinai: 1
  • baseinai: 3 (atviri)
  • belaidis internetas nemokamai ( 15 min. visos viešnagės metu)
  • a la carte restoranai: 5 (turkiškas, žuvies, kinų, italų, pagal išankstinę rezervaciją, viešnagės mietu vieną restoraną vieną kartą galima aplankyti nemokamai)
  • restoranai: 1 (pagrindinis)
  • prie baseino: paplūdimio rankšluosčiai nemokamai
  • SPA centras
  • barai: 6
  • kirpykla
  • gydytojo kabinetas

Pramogos ir sportas

• motorinės vandens sporto priemonės už papildomą mokestį
  • pramoginiai renginiai nemokamai
  • turkiška pirtis nemokamai
  • teniso kortas nemokamai (dienos metu; 2 kortai su kieta danga)
  • gyva muzika nemokamai
  • aerobika nemokamai
  • sauna nemokamai
  • diskoteka nemokamai (įėjimas)
  • petankė nemokamai
  • vandens polo nemokamai
  • treniruoklių salė nemokamai
  • smiginis nemokamai
  • gimnastika nemokamai

Vaikams

• baseinas vaikams: atviras
  • vaikų klubas (4-12 metų)
  • uždaras baseinas
  • auklė už papildomą mokestį
  • švediškas stalas vaikams 2

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę DUJA HOTELS BODRUM (ex. KERVANSARAY BODRUM)

Eksperto komentaras

Nuo Bodrumo apie 20 km, ant kalno. Atsiveria gražus vaizdas. Po teritorija vežioja su golfo mašinomis. Bendros erdvės šiek tiek pasidėvėjusios, lengvas toks balaganas ir nemažai žmonių. Turi savo Starbucks kavinę, akvaparką, liftą iki paplūdimio. Smėlio paplūdimys, bet įbridimas vietomis akmenuotas. 4 a la carte restoranai, vienas nemokamai 8 barai. Club kambariai toliau, ramesnėje vietoje. Vakare dj muzika. Valgėme pietus, tai maistas tikrai skanus, nieko netrūksta ir pasirinkimas didelis. Geras kainos ir kokybės santykis. Skirtas jaunoms poroms ir šeimoms.
Domas
2024-07-02
Mes ką tik grįžome iš 2 savaičių šeimos atostogų Duja Bodrum, mūsų vaikams 8 ir 10 metų. Galime pasakyti tiek daug gerų dalykų apie šį viešbutį, bet dėl kai kurių nusprendėme, kad nesugrįšime. Vaizdai, baseinai, "Starbucks" gėrimai, užkandžių barai ir kokteiliai buvo puikūs ir tokie pat geri kaip dauguma 4/5* viešbučių. Kas mus nuvylė – tai pagrindinis bufetas. Vakarais jis būdavo kaip zoologijos sodas šėrimo metu. Restoranas yra per mažas, kad tilptų tiek daug svečių. Kova dėl stalų prasideda apie 19 val., ir vietoj to, kad personalas bandytų sukurti gerą patirtį ir atneštų jums gėrimų, jų pagrindinis dėmesys buvo kuo greičiau sutvarkyti stalus. Kita problema yra ta, kad visi karštieji patiekalai pateikiami vienoje pusėje, dėl to susidaro ilga eilė, kaip mokyklos valgykloje, o kai kurie svečiai negerbia eilės ir stumdosi. Tai nebuvo maloni patirtis.
Silvija
2024-07-01
Mums čia labai patiko. Personalas puikus, labai mandagus ir palaikantis, o viešbutis labai švarus. Maistas nebuvo mūsų skoniui, bet tai yra asmeninis dalykas. Buvo tiek daug įvairaus maisto, kurį galite išbandyti. Mini baras buvo kasdien papildomas, kas buvo labai smagu. O dieve, čiuožyklos buvo tokios smagios ir mes praleidome ten fantastišką laiką. Pramogos buvo geros ir kasdien buvo vis kitokia veikla.
Vaidas
2024-06-30
Graži, gėlėta teritorija, kur mes puikiai praleidome laiką. Viešbutis buvo reklamuojamas kaip 4* ir tai yra teisinga. Yra keli baseinai, "Starbucks", keli restoranai. Kambarys buvo tvarkomas kasdien. Teritorija labai graži ir gerai prižiūrima. Vaizdas iš daugelio barų ir restoranų yra nepakartojamas. Mes įsikūrėme šalia čiuožyklų. Čiuožyklos buvo nuostabios ir neperpildytos. Taip pat buvo vaikų vandens zona. Niekad nebuvo problemos gauti gultą. Baseinas buvo idealus mūsų mažyliui ir 10-mečiui. Rankšluosčiai nemokami ir juos galite keisti kada tik norite. Pagrindiniame restorane gali būti chaotiška su eilėmis, nes maistas tik vienoje pusėje. Kai kurie kiti svečiai įsiveržia tiesiai į priekį. Pusryčiai yra geri, visada yra platus pasirinkimas, daug gražių šviežių vaisių ir salotų, visada yra makaronų ir buvo vaikų bufeto zona. Vakare stenkitės eiti į restoraną vėliau. Dienos metu naudokitės baseino užkandžių baru arba paplūdimio restoranu. Jie patiekia picą, makaronus, mėsainius ir t.t. Mes prabuvome 11 naktų, todėl galėjome naudotis "à la carte" restoranais du kartus. Mes pasirinkome itališką ir azijietišką ir jie nenuvylė: gražus maistas su puikiu aptarnavimu. Pervežimas iš oro uosto truko 30 minučių. Negalite niekur išeiti už viešbučio ribų, nes jis pagrindiniame kelyje į Bodrumą, tai teks važiuoti autobusu ar taksi. Autobusas sustoja tiesiai prie viešbučio, taksi kainavo apie 15 eurų. WiFi yra labai geras, puikus ryšys visoje teritorijoje ir kambaryje. Aplink daug kalnų, viešbutis pastatytas ant kalvos. Paplūdimys yra nuostabus, tai puiki vieta snorklingui. Nereikia tikėti blogomis apžvalgomis – gauni tai, už ką moki. Viešbutis negali būti atsakingas už kitus svečius, kurie buvo pagrindinis trūkumas. Aš tikrai sugrįžčiau į šį gražų viešbutį, turėjome neįtikėtiną poilsį.
Elena
2024-06-30
Mes su dukra praleidome čia savaitę ir tai buvo fantastiška! Personalas yra draugiškas, malonus ir paslaugus, ypač Mert ir prižiūrėtojas. Būtinai išbandykite visus užkandžių barus, jie siūlo daug įvairaus maisto. Yra gražių vietų prie jūros su sūpuoklėmis, kurios yra ypatingos ir už gerą kainą. Būtinai paimkite laivo ekskursiją, ji vyksta kasdien – tai nuostabi kelionė. Viešbutis yra švarus ir gražus, apsuptas gėlių ir su geriausiais vaizdais. Pramogos taip pat puikios. Kaip vieniša mama, aš labai rekomenduoju šį viešbutį. Spa turkiška pirtis ir masažas taip pat yra puikūs ir už gerą kainą. Eikite į miestą – turai iki pilies ir turgaus yra puikūs. Ačiū už geriausią poilsį!
Aistė
2024-06-29
Mes su šeima (3 asmenys) praleidome čia 11 naktų gegužės pabaigoje ir birželio pradžioje. Mums viskas patiko, nedvejodami sugrįžtume. Kaip minėta kituose atsiliepimuose, kambariai buvo tvarkomi, personalas labai paslaugus, o viešbučio aplinka nuostabi. Mūsų kambarys buvo kiek nusidėvėjęs, bet tai neturėjo reikšmės, nes didžiąją dienos dalį praleidome lauke. "Viskas įskaičiuota" pasiūlymas buvo puikus pusryčiams, baseino ir paplūdimio užkandžių barai buvo idealūs pietums ir užkandžiams visą dieną. Vakariniam bufetui šiek tiek trūko įvairumo, tačiau jį praskaidrino "à la carte" restoranai, kurie tikrai pradžiugino. Gėrimai liejosi laisvai! Animacijos komanda buvo nuostabi, atsipalaidavusi ir linksma. Mums buvo pasakyta, kad oro uoste sumuštiniai ir panašūs dalykai labai brangūs, todėl paskutinės dienos pusryčiuose darbuotojai maloniai mums supakavo pietus, kad galėtume pavalgyti oro uoste. Ačiū! Užsisakėme vyrui hamamo lankymą, kuris jam labai patiko, dienos kelionę, kurioje aplankėme visas senovines Bodrumo vietas, ir kelionę į Turgutreis turgų, kur buvo labai linksma, ir mes gavome tikrus turkiškus suvenyrus. Visumoje, už tai, ką sumokėjome, turėjome puikias atostogas ir tikrai sugrįšime.
Erika
2022-10-17
Viešbutis - 8. Iš ultra all inclusive tikėjomės ne tik vietos gamybos gėrimų, ne visi barai dirbo, puikiai dirbo aptarnaujantis personalas, gausus ir geras maisto pasirinkimas. Graži vieta, patogiai pasiekiamas Bodrumo miestelis, gražiai sutvarkyta viešbučio aplinka, nemažai pasivaikščiojimo takų, draugiškas aptarnaujantis personalas, geras ir gausus maisto pasirinkimas.
Vida
2022-06-06
Nuvylė viešbutis Duja. Aptarnaujantis personalas labai paslaugus, tačiau trūkumus šalina lėtai ir reikia kelis kartus priminti. Kambariai labai jau paprasti, švarūs, bet remonto nematė senai. Dienos metu vaikams užsiėmimų nėra. Vakarinės progrmos labai prastos, mėgėjiškos. Nėra informacijos kas vyksta dienos metu. Buvo rašoma kad paplūdimys smėlis, tačiau buvo akmenys. Nežiūrint į tai, saulės, vandens ir geros nuotaikos buvo pakankamai.
Tadas
2022-05-09
Labai skanus ir įvairus maistas. Draugiškas personalas, visad pasiruošęs padėti. Gražūs ir tvarkingi kambariai.
Rimantė
2022-04-23
Praleidome penkias dienas šiame gražiame viešbutyje. Geras personalas, skanus maistas, tvarkinga aplinka. Rekomenduoju ir norėčiau čia dar grįžti.
Dovydas
2021-10-02
Viešbutis man patiko. Labai gražus vaizdas. Personalas labai draugiškas ir paslaugus. Labai puikus padavėjas. Maistas buvo geras ir skanus, išbandėme žuvies ir italų restoranus, patiko. Maistas galėtų būti įvairesnis. Trūko ir geros muzikos. Turkiška muzika graži, bet jos per daug.

Turkija, Antalijos regionas 2024 Spalis - 2025 Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Spalis Tinka keliaujantiems!
Turkija, Antalijos regionas 2024 Spalis - 2025 Rugpjūtis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai